[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Greenwood J. D. (1991). Granie roli jako strategia eksperymentalna w psychologii społecznej.
W: J. Brzeziński, J. Siuta (red.), Społeczny kontekst badań psychologicznych i pedagogicznych.
Wybór tekstów (s. 183-209). Poznań: Wydawnictwo Naukowe UAM.
King, B. M., Minium, E.W. (2009) Statystyka dla psychologów i pedagogów. Warszawa:
Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wieczorkowska, G., Kochański, P., Eljaszuk, M. (2003). Statystyka. Wprowadzenie do analizy
danych sondażowych i eksperymentalnych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Scholar.
6. Informacja o przewidywanej możliwości wykorzystania b-learningu
W przyszłości przewiduje się włączenie nauczania zdalnego w zakresie problemów
teoretyczny
4
,3ch (WYKAAD) oraz projektów badań empirycznych (WICZENIA)
7. Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć, instrukcjami do
laboratorium, itp.
Materiały do wykładów i ćwiczeń dostępne po adresem:
http://150.254.90.19/uampsych/pliki/index.php?
&direction=0&order=norm&directory=T.Ptaszynski - Statystyka/statystyka 1 semestr
III. Informacje dodatkowe
1. Odniesienie efektów kształcenia i treści kształcenia do sposobów prowadzenia zajęć i metod
oceniania
Nazwa modułu (przedmiotu):
Sposoby prowadzenia zajęć Metody oceniania
Symbol efektu Numer treści kształcenia
umożliwiające osiągnięcie stopnia osiągnięcia
kształcenia dla realizowanych w trakcie
założonych efektów założonego efektu
modułu * zajęć#
kształcenia kształcenia&
Egzamin pisemny
PME_01 TK_01 wykład
test wiadomości (P)
Egzamin pisemny
wykład, dyskusja podczas test wiadomości (P);
TK_01, TK_02, TK_03, ćwiczeń, praca wykonywana w praca empiryczna
PME_02
TK_04 małych grupach podczas zakończona raportem
ćwiczeń z badań wykonana w
małych grupach (F)
Egzamin pisemny
wykład, dyskusja podczas test wiadomości (P);
ćwiczeń, praca wykonywana w praca empiryczna
PME_03 TK_01, TK_02, TK_06
małych grupach podczas zakończona raportem
ćwiczeń z badań wykonana w
małych grupach (F)
wykład, dyskusja podczas
ćwiczeń, analiza materiałów Egzamin pisemny
podczas ćwiczeń, zadania test wiadomości (P);
TK_02, TK_03, TK_08, wykonywane podczas ćwiczeń praca empiryczna
PME_04
TK_09 z wykorzystaniem pakietu zakończona raportem
statystycznego, praca z badań wykonana w
wykonywana w małych małych grupach (F)
grupach podczas ćwiczeń
wykład, dyskusja podczas Egzamin pisemny
ćwiczeń, analiza materiałów test wiadomości (P);
podczas ćwiczeń, zadania śródsemestralny test
wykonywane podczas ćwiczeń umiejętności (P);
PME_05 TK_06, TK_07
z wykorzystaniem pakietu praca empiryczna
statystycznego, praca zakończona raportem
wykonywana w małych z badań wykonana w
grupach podczas ćwiczeń małych grupach (F)
PME_06 TK_03, TK_06, TK_08, wykład, dyskusja podczas Egzamin pisemny
TK_09 ćwiczeń, analiza materiałów test wiadomości (P);
podczas ćwiczeń, zadania śródsemestralny test
5
wykonywane podczas ćwiczeń umiejętności (P);
z wykorzystaniem pakietu praca empiryczna
statystycznego, praca zakończona raportem
wykonywana w małych z badań wykonana w
grupach podczas ćwiczeń małych grupach (F)
dyskusja podczas ćwiczeń, Egzamin pisemny
analiza materiałów podczas test wiadomości (P);
PME_07 TK_04, TK_06, TK_07
ćwiczeń, zadania wykonywane śródsemestralny test
podczas ćwiczeń umiejętności (P);
Egzamin pisemny
test wiadomości (P);
zadania wykonywane podczas
śródsemestralny test
ćwiczeń z wykorzystaniem
TK_06, TK_08, TK_09, umiejętności (P);
PME_08 pakietu statystycznego; praca
TK_10 praca empiryczna
wykonywana w małych
zakończona raportem
grupach podczas ćwiczeń
z badań wykonana w
małych grupach (F)
wykład, praca wykonywana w
TK_04, TK_07, TK_08, Egzamin pisemny
PME_09 małych grupach podczas
TK_09, TK_10 test wiadomości (P)
ćwiczeń
Egzamin pisemny
PME_10 TK_05 wykład
test wiadomości (P)
wykład, praca wykonywana w
Prezentacja na
małych grupach podczas
szerszym forum
ćwiczeń, indywidualne
raportu z badań
PME_11 TK_10 konsultacje projektów,
przygotowanego
dyskusja o raportach
przez małe grupy
wykonanych przez małe grupy
studentów (F)
na szerszym forum studentów
2. Obciążenie pracą studenta (punkty ECTS)
Nazwa modułu (przedmiotu):
Zrednia liczba godzin na zrealizowanie
Forma aktywności
aktywności *
Godziny zajęć (wg planu studiów) z nauczycielem 60
Praca własna studenta# Przygotowane do ćwiczeń 15 h
Praca własna studenta# Przygotowanie do egzaminu 10 h
Praca własna studenta# Przygotowanie raportu z badań 15 h
SUMA GODZIN 100 h
SUMARYCZNA LICZBA PUNKTÓW ECTS DLA
8
MODUAU (PRZEDMIOTU)
* Godziny lekcyjne, czyli 1 godz. oznacza 45 min.
3. Sumaryczne wskazniki ilościowe
a) Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje na zajęciach wymagających
bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich (4)
b) Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze
praktycznym, takich jak zajęcia laboratoryjne i projektowe (4)
6
4. Kryteria oceniania
Egzamin testowy (61% poprawnych odpowiedzi - ocena dostateczna)
Dwa śródsemestralne testy umiejętności (61% poprawnych odpowiedzi - ocena dostateczna)
Przygotowanie i przedstawienie na forum grupy raportu z przeprowadzonych badań
empirycznych (szczegółowe kryteria oceniania dostępne w materiałach dla studentów)
Obecność na zajęciach minimum 80% obecności (wykonanie wszystkich prac ćwiczeniowych)
7
[ Pobierz całość w formacie PDF ]